Наш пріоритет - це Ви!

Вітаємо! Ми надаємо послуги з управління багатоквартирними будинками та житловими комплексами з 2016 року. Наші фахівці мають чудовий досвід управління портфелем житлової нерухомості вартістю понад 28 млн.$ Наша мета стати національним лідером серед компаній приватних управителів України.

Що ми робимо

CheckDom є приватним Управителем житлової нерухомості, зі сертифікованими фахівцями у сфері житлово-комунального господарства, тож ми керуємо справами житлових об'єктів де не створено ОСББ, та відсутнє ЖБК. Що варто розуміти під Управлінням, та чому варто довіряти нам цю справу.

Плануємо

Ми розробляємо річні бюджети витрат та надходжень індивідуально для кожного будинку, враховуючи потреби та можливості. А також довгострокові програми розвитку і модернізації Вашого будинку та/або житлового комплексу.

Організовуємо

Сервісні служби CheckDom разом з підрядними компаніями виконують роботи по зовнішньому та внутрішньому прибиранню, обслуговуванню інженерних мереж, ліфтів та покрівлі.

Обліковуємо

СheckDom веде побудинковий облік доходів та витрат житлового об’єкту, як того і вимагає законодавство, а також абонентський облік у розрізі кожного окремого клієнта, належного йому приміщення, його родичів та співмешканців.

Керуємо

СheckDom керує фінансами, витратною їх частиною у відповідності до затвердженого кошторису. СheckDom керує взаєминами між власником та компанією, між компанією та підрядними службами, та в окремих випадках між власниками та третіми особами.

Контролюємо

СheckDom забеспечує виконання та контроль за виконанням якості власних та аутсорсингових сервсів,

Звітуємо

СheckDom звітує за результатими своєї роботи перед клієнтом. Дізнайтесь більше про формати та періодичність звітсноті за посиланням.

+

CheckDom, за окремим дорученням загальних зборів співвласників, приймає участь у міських програмах співфінансування проектів з енергоефективності та модернізації багатоквартирного будинку.

Для кого це

Наші послуги з управління багатоквартирними будинками, насамперед, призначені для власників нерухомості, які розуміють, що від якості та професійності процесів менеджменту залежить не лише зовнішній вигляд будинку, але і безпека, як експлуатаційна, так і фінансова. СheckDom від грудня 2018 року працює за двома моделями управління, прямою та опосередкованної.

CheckDom Direct - більш типова для України модель обслуговування об’єктів через пряме обрання власниками нерухомості, СheckDom, у якості управителя будинку чи житлового комплексу. Власники виступають колективним клієнтом у ході отримання послуги з управління.

СheckDom Link - популярна на заході модель управління нерухомістю через делегування виконавчих функцій компанії-аутсорсеру від органів управління, створеного у будинку об’єднання співвласників багатоквартирного будинку(-ів) - ОСББ.

Більше про модель тут

Як це працює

Управління справами Вашого об’єкту здійснює менеджер управитель будинку, який призначається головним офісом компанії. Менеджер є першою ланкою комунікації між співвласниками, резидентами та усіма внутрішніми і зовнішніми службами СheckDom.

Компетенції управителя

Менеджер відповідає за організацію процесів обслуговування об’єкту та його мешканців в частині своїх компетенцій. У т.ч. менеджер відповідальний за:

планування річних бюджетів та довгострокових програм розвитку;

звітність перед співвласниками щодо виконання функцій;

пошук та найм сервісного персоналу будинку (двірники, прибиральники);

пошук та найм аутсорсингових сервісних служб;

інформування власників та комунікація з ними;

контроль виконання бюджету будинку;

організацію та проведення зборів співвласників;

координацію підрозділів та служб, що обслуговують будинок ;

контроль фінансової дисципліни;

контроль своєчасності, якості та діяльності сервісних служб.

У діяльності менеджер керується законами України, відповідними постановами КМУ, нормативно-правовими актами та внутрішніми регламентами компанії.

Завдання нашого менеджера та CheckDom у цілому не обмежуються на виконанні завдань в рамках послуги. Ми маємо забезпечити конкурентну вартість кожного м2 у вашому будинку, та разом покращувати цей показник день за днем задля капіталізації вашого майна, його ліквідності та привабливості.

Операційна модель

CheckDom у якості управителя багатоквартиного будинку виступає виконавцем послуги з управління багатоквартирного будинку та в частині комунальних послуг є колективним споживчем, який в інтересах та за рахунок співвласників укладає договір про надання комунальної послуги.

Фінансова модель

Усі внески співвласників сплачуються безпосередньо на рахунок CheckDom, який ми відкриваємо для вашого будинку окремо для ведення побудинкового обліку надходжень та витрат. Використання коштів відбувається на підставі затвердженного річного кошторису за умовами договору.

Комплексний сервіс та адміністрування

Для забезпечення належного утримання спільного майна будинку та прибудинкової території, проведення поточного ремонту спільного майна будинку СheckDom здійснює низку заходів з організації роботи сервісних служб та контролює належне ії виконання.

Прибирання та
догляд за територією

Внутрішнє прибирання місць загального користування

Обслуговування
внутрішньобудинкових систем

Санітарно-технічні послуги

Сервіс ліфтового господарства

Управління відходами

Закупівля електроенергії (МЗК)

Планування та проведення ремонтів

Загальне адміністрування

Аварійний сервіс

Колл-центр

Ремонти

СheckDom формує фонд на проведення поточного ремонту шляхом відрахувань залежно від обраного пакету послуг. Варто зауважити, невикористані СheckDom кошти на виконання робіт з поточного ремонту, наприклад, за відсутності такої потреби, акумулюються та можуть бути направлені на збільшення фонду для капітального ремонту, оплату непередбачуваних витрат або повернуті власникам в рамках програми CashBack.

Поточні ремонти

Процес накопичення коштів на поточний ремонт полягає у щомісячному відрахуванні %% від надходжень з урахуванням мінімального абсолютного значення такого відрахування, згідно обраного типу абонименту. Накопичені кошти на поточний ремонт не є операційним доходом компанії, тож, вони не "згоряють" по заверешнню операційного періоду.

Капітальні ремонти

Планування, організація та проведення капітальних ремонтів Вашого багатоквартирного будинку, та/або його вузлів/елементів проводиться за такої необхідності та за погодженням та дорученням, оформленним необхідним рішенням загальних зборів.

CashBack

Саме так, СashBack! СheckDom фондує невикористані кошти з частини кошторису на утримання будинку та прибудинкової території та повертає їх Вам у кінці операційного циклу.

Тепер Ви здатні заощаджувати на витратах! У разі невикористання коштів, відрахованих на поточний ремонт, згідно плану, та за відсутності непередбачуваних витрат, а таке цілком можливо за своєчасного сервісу та обережного поводження зі спільним майном, кошти зараховуються на ваш абоненський рахунок як передплата за послуги.

Послуги з управління вашим багатоквартирним будинком за ціною кави!

СheckDom Меню

Ми підготували асортимент на будь-який смак, щоб догодити, якщо не усім, то Вам точно, обрати найзручніший та найвигідніший продукт. Представляємо чотири пакетні пропозиції від СheckDom. Кожен з пакетів орієнтований на соціальні потреби та економічні можливості клієнта з урахуванням вимог, правил та регламентів.

Стандарт

Наша базова пропозиція, що включає в себе тільки мінімально необхідний асортимент послуг з урахуванням санітарних норм та правил обслуговування будинку.

від 600,00 ₴

~ 7 200,00 ₴ / рік.

Стандарт +

Пакет послуг створено для співвласників об'єктів підвищеної комфортності та з потребами в додатковому але необхідному об’ємі послуг.

від 800,00 ₴

~ 9 600,00 ₴ / рік.

Комфорт

Пакет послуг створено для співвласників житлових об'єктів класу комфорт та бізнес, до пакету додано страхування майна, знижки в мережі партнерів та інші привілеї.

від 1000,00 ₴

~ 12 000,00 ₴ / рік.

Преміум

Пакет послуг для співвласників об’єктів та житлових комплексів преміального класу та будинків клубного типу.

від 2500,00 ₴

Не визначились з пакетом?

Ми допоможемо! Скористайтесь нашим асистентом, який підбере для Вас оптимальне рішення.

Отримати рішення

Комунікація і спілкування

Ми інформуємо Вас про події та обставини, пов'язані з будинком та його мешканцями, щоб Ви завжди були в курсі ситуації. Разом з тим ми працюємо для отримання звернень від Вас.

Оплата послуг

СheckDom має розгалужену партнерську мережу прийому платежів як для он-лайн оплати, так і для оплати через термінали самообслуговування.

CheckDom Pay

Безпечне платіжне рішення від CheckDom, що інтегроване з найбільшими платіжними провайдерами для зручності проведення оплат та отримання актуальної інформацї за вашими рахунками.

Як підключити послугу

Процес інсталяції операційної діяльності СheckDom на кожний окремий будинок або житловий комплекс займає від одного до шести місяців, та на 90% залежить від оперативності дій клієнта. Нижче приведено дорожню карту роботи, яка включає основні етапи плану, high-level рівень.

Підводні камені

Все кльово, але є декілька "але". Насамперед варто розуміти, що співвласники укладають лише один договір, який від усіх співвласників підписуюсть уповноважені особи, яких, у свою чергу, обрано для такої місії загальними зборами співвласників, разом з прийняттям рішень необхідних для реалізації надання послуг, зокрема:

Голосування

За обрання CheckDom у якості управителя та умов надання послуги управління багатоквартирним будинком має бути проголосувано власниками квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.

Детальніше

Уповноважені

Загальні збори співвласників мають обрати уповноважених осіб для укладання договору (-ів) та підписання необхідних документів з СheckDom.

Організаційні витрати

Для реалізації процесу переходу від комунального або приватного жэку до CheckDom, співвласникам знадобиться фонд грошових коштів для покриття деяких організаційних витрат.

Особливості та вимоги

Окрім можливостей, які відкриваються при роботі з нами, є певні вимоги до співвласників, щоб співпраця була максимально ефективною та прозорую. У цьому розділі ми відобразили деякі з них:

Ініціативна група

Співвласники мають створити ініціативну групу у встановленому Законом порядку та бути готові виконати визначені законом дії, щодо обрання управителя.

Документація

Співвласники або ініціативна група має отримати у встановленому законом порядку документацію на багатоквартирний будинок, земельну ділянку та сервісну документацію.

Оснащення будинку

Співвласники мають забезпечити належні умови зберігання речей та матеріальних цінностей, які СheckDom буде зберігати у господарських приміщеннях для виконання умов договору. А також належні умови для перебування сервісного персоналу.

Бюджет

Фахівці CheckDom готують щорічні кошториси витрат, враховуючи обраний співвласниками пакет послуг, для належного виконання управителем своїх функцій та надання сервісу відповідної якості. Прийняття проекту кошторису є виключно-необхідною умовою для початку та продовження співпраці із СheckDom.

Договір

Договір про надання послуги з управління багатоквартирним будинком укладається уповноваженою особою від співвласників та не підлягає зміні в частині його канонічних положень.

Платіжний баланс будинку

Співвласники будинку зобов'язані дотримуватись встановленого платіжного балансу, забезпечуючи достатність грошових коштів для виконання нами своїх забов'язань.

Детальніше

Створення ОСББ

CheckDom заохочує співвласників та сприяє співвласникам у створенні об'єднання.

Детальніше

CheckDom Online

CheckDom використовує для ведення обліку та управління справами платформу CheckDom Online для домоуправителів. Дане програмне рішення передбачає добровільне прийняття публічної оферти з боку співвласників.

Ознайомитись

Безпека

Співвласники багатоквартирного будинку безумовно погоджуються з позицією CheckDom, щодо визнання безпеки проживання у багатоквартирному будинку та експлуатації багатоквартирного будинку, пріорітетним завданням над будь-якими іншими сервісними задачами.

Проекти документів

Деякі проекти документів, які можуть полегшити вам роботу.

Необхідні документи та відомості

Перелік необхідних відомостей про будинок та співвласників для проведення аналізу можлвості співпраці.

Переглянути

Проект протоколу та попередній договір

Протокол ініціативної групи про намір співпраці з CheckDom у якості Управителя багатоквартирного будинку + попередній договор.

Переглянути

Запит на отримання технічних документів

Протокол ініціативної групи про намір співпраці з CheckDom у якості Управителя багатоквартирного будинку + попередній договор.

Переглянути

Повідомлення про списання з балансу будинку

Протокол ініціативної групи про намір співпраці з CheckDom у якості Управителя багатоквартирного будинку + попередній договор.

Переглянути

Акт про списання багатоквартирного будинку з балансу

Акт про списання багатоквартирного будинку з балансу комунальної керуючої компанії.

>Переглянути

Проект договору на послугу з управління будинком

Договір на надання послуги з управління багатоквартирним будинком.

Переглянути

Проект протоколу Загальних Зборів Співвласників

Проект протоколу загальних зборів співвалників з відповідним порядком денним, щодо обрання CheckDom у якості управителя.

Переглянути

Відповіді

Деякі відповіді на часті запитання.

Які документи наобхідно надати до CheckDom для розгляду можливості надання посгу з управління багатоквартирним будинком?

Перелік документів та відомостей житлового будинку для проведення верифікації та можливості співпраці с CheckDom.

Чи можливо створити ОСББ під час дії договору з CheckDom?

Коротка відповідь - так. Умови та порядок створення ОСББ під час діючого договороу на пряме управління багатоквартирним будинком визначені Договром. CheckDom сприяє співвласникам у свторенні об'єднань.

Чи будуть надаватись пільги та субсидії після початку роботи з CheckDom особам, які на них мають право?

Коротка відповідь - так.

Більше відповідей ви знайдете у розділі підримки HELP