Ми пропонуємо
Комплексне рішення для ефективного управління справами об’єктів житлового фонду
Інтегрованість
Можливість обміну даними з банками, платіжними системами та управлінням праці і соціального захисту населення.
Доступність
Використання системи з будь-якого пристрою в будь-якій точці світу. Відсутність необхідності попереднього навчання користувачів.
Комплектність
Широкий набір можливостей та сервісів. Все для ефективного управління справами.
Універсальність
Оптимально співпрацює з усіма домоуправителями, чи то ОСББ, житлово-будівельний кооператив, приватна чи комунальна керуюча компанія
Програмний продукт
Сучасне інформаційно-технологічне рішення для спрощення та оптимізації діяльності Домоуправителів
-
Домоуправителі
Створюйте необхідну кількість Домоуправителів для зручності управління домогосподарствами.
-
Об'єкти
Додавайте об'єкти в управління та керуйте їх справами.
-
Абоненти
Створюйте облікові картки абонентів для адміністрування власників нерухомості.
Детальніше -
Тарифи та внески
Формуйте актуальні тарифи та внески для належного утримання майна та збереження його конкурентної вартості.
-
Управління бюджетом
Плануйте надходження та видатки періодів. Контролюйте виконання планів.
-
Пільги
Для відповідних категорій населення, які мають право на пільги зазначайте необхідні пільги при нарахуваннях платежів.
-
Субсидії
Для відповідних категорій населення зазначайте необхідні субсидії при нарахуваннях платежів.
-
Нарахування платежів
Здійснюйте розрахунки внесків та платежів за лічені хвилини, визначайте крайню дату їх оплати.
-
Рахунки та друк рахунків
Формуйте та направляйте рахунки мешканцям на е-mail. За потреби друкуйте їх самостійно або делегуйте цю функцію нам.
Більше -
Прийом платежів
Підключіть та отримуйте платежі через багатоканальну мережу терміналів компаній-партнерів.
Детальніше -
Санкції
Визначайте рівень санкцій та алгоритм їх застосування до порушників фінансової дисципліни.
-
Звітність
Формуйте необхідні оперативні та фінансові звіти для власного контролю за справами та обов'язкового державного контролю.
-
Календар подій
Тримайте всі необхідні події в одному календарі, щоб нічого не забути. А також, залишайтесь в курсі акцій від партнерів. Заощаджуйте.
-
Менеджер задач
Формуйте і контролюйте власні задачі, задачі ваших колег, підлеглих та постачальників послуг.
-
Покупки онлайн
Господарчий шопінг простіше простого. Замовляйте все необхідне для належного ведення справ.
Управління домоуправителями
Зручне адміністрування домоуправителя (-ів)та система управлінської звітності завжди перед вами, ви завжди володієте ситуацією.
Адміністрування будинків
Додавайте будинки, конфігуруйте їхню структуру та поверховість.
Управління користувачами
Додавайте користувачів, налаштовуйте їх права в системі для делегування функциій.
Управління рахунками
Імпорт банківських виписок через API або у форматі завантаження файлів. У разі необхідності додавайте операції вручну. Встановлюйте стартове сальдо для зручної роботи з рахунком.
Картотека абонентів
Зберігайте усі необхідні відомості про своїх абонентів, щоб забезпечити їх максимально зручним сервісом. Керуйте інформацією про абонентів, керуйте взаєминами з ними.
Абонентський облік
Система управління балансовим обліковим рахунком абонента дозволяє адмініструвати нарахування, здійснювати коригування балансу та синхронізувати операції з системою бухгалтерського обліку.
Управління тарифами та внесками
Встановлюйте необхідні ціни та розміри внесків, обирайте відповідну базу для нарахувань, встановлюйте термін їх дії.
Управління фінансами
Формуйте зручні бюджети та суббюджети для управління фінансами. Визначайте граничну дельту відхилення за кожною зі статей для зручного контролю за виконанням.
Управління компенсаціями
Зручна система управління нарахованими і компенсованими пільгами та субсидіями. Система дозволяє імпортувати відомості з ОщадБанку для автоматичного заповнення реєстрів пільговиків та субсидіантів.
Управління файлами та документами
Зручний інструмент управління файлами та документами дозволяє завантажувати файли, переглядати їх, обмежувати до них доступ.
Дисковий простір
Управління дисковим простором. Ви можете збільшити дисковий простір для зберігання документів та файлів, якщо базового об'єму забракло.
Сервісний журнал
Створюйте сервісні журнали відповідно до потреб, налаштовуйте маршрут опрацювання заявок та регламент. Інформуйте абонента про стан виконання.
Календар
Необхідний інструмент, який дозволяє планувати заходи та події.
Безліч інших функцій, доступних зареєстрованим користувачам.
ЗареєструватисьЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ
Реєстрація
2 хвилини для реєстації Вашого акаунту - ім'я, логін, пароль, контакти і Ви вже в системі.
Зареєструватися
Підтвердження повноважень
Процес надання документів та відомостей для авторизації посадової особи службою моніторингу CheckDom.
Налаштування системи
Кілька кроків, що дозволять сконфігуровати систему у віподповідності до потреб Домоуправителя.
Плідна робота
Тут Ви все побачите самі :)
Дашборд
Сучасний зручниий інтерфейс системи CheckDom Online
Чому варто працювати з CheckDom
Особливості
та переваги продукту
1. Безпека даних
Всі дані надійно зберігаються на серверах компанії. Резервні копії захищають користувачів від випадковостей та зловживань. Обмін данними між клієнтом та нами відбувається через SSL протокол.
2. Захист від рейдерства
Доступ до акаунту домоуправителя надається виключно після персоналізації керівника одним з можливих методів.
3. Унікальність записів
Вся інформація накопичена за кожним суб'єктом або об'єктом є унікальною та належить лише йому, що унеможливлює створення дублікатів Домоуправителів та будинків.
4. Спадковість та делегування функцій
Усі сутності системи, наприклад об'єкти та їхні дочірні сутності та похідні елементи мігрують у випадку передачі управління об'єктом іншому домоуправителю. Також цей механізм чудово працює при зміні керівництва Домоуправителя.
5. Мультиакаунт
Керуєте декількома Домоуправителями? Не проблема! Система дозволяє створювати необмежену кількість домоправителів та керувати ними, користуючись одним акаунтом.
6. Служба підтримки
Оперативна служба підтримки користувачів та каталог відповідей на можливі питання. ам завжди є у кого запитати та отримати відповідь.