Ми пропонуємо

Комплексне галузеве рішення для ефективного управління справами об’єктів житлового призначення

Інтегрованість

Можливість обміну даними з банками, платіжними системами та управлінням праці і соціального захисту населення.

Подробиці

Доступність

Використання системи з будь-якого пристрою у будь якій точці світу. Відсутня необхідність у попередньому навчанні користувачів.

Комплектність

Широкий опціональний набір можливостей та сервісів. Все для ефективного управління справами.

Подробиці

Універсальність

Чудово співпрацює з усіма типами домоуправителів, будь то ОСББ, житлово-будівельний кооператив, приватна чи комунальна керуюча компанія

Програмний продукт

Сучасне інформаційно-технологічне рішення
для спрощення та оптимізації діяльності

  • Домоуправителі

    Створюйте необхідну кількість Домоуправителів для зручності управління домогосподарствами.

  • Об'єкти

    Додавайте об'єкти в управління та керуйте їх справами.

  • Абоненти

    Створюйте облікові картки абонентів для адміністрування власників нерухомості.

    Детальніше
  • Тарифи та внески

    Формуйте актуальні тарифи та внески для належного утримання майна та збереження його конкурентної вартості.

  • Управління бюджетом

    Плануйте надходження та видатки періодів. Контролюйте виконання планів.

  • Пільги

    Для відповідних категорій населення, які мають право на пільги зазначайте необхідні пільги при нарахуваннях платежів.

  • Субсидії

    Для відповідних категорій населення зазначайте необхідні субсидії при нарахуваннях платежів.

  • Нарахування платежів

    Здійснюйте розрахунки внесків та платежів за лічені хвилини, визначайте крайню дату їх оплати.

  • Рахунки та друк рахунків

    Формуйте та направляйте рахунки мешканцям на е-mail. За потреби друкуйте їх самостійно або делегуйте цю функцію нам.

    Більше
  • Прийом платежів

    Підключіть та отримуйте платежі через багатоканальну мережу терміналів компаній-партнерів.

    Детальніше
  • Санкції

    Визначайте рівень санкцій та алгоритм їх застосування до порушників фінансової дисципліни.

  • Звітність

    Формуйте необхідні оперативні та фінансові звіти для власного контролю за справами та обов'язкового державного контролю.

  • Календар подій

    Тримайте всі необхідні події в одному календарі, щоб нічого не забути. А також, залишайтесь в курсі акцій від партнерів. Заощаджуйте.

  • Менеджер задач

    Формуйте і контролюйте власні задачі, задачі ваших колег, підлеглих та постачальників послуг.

  • Покупки онлайн

    Господарчий шопінг простіше простого. Замовляйте все необхідне для належного ведення справ.

Управління домоуправителями

Зручне адміністрування домоуправителя (-ів), зручна система управлінської звітності завжди перед вами, ви завжди володієте ситуацією.

Адміністрування будинків

Додавайте будинки з адрес довідника, конфігуруйте їх структуру та поверховість.

Управління користувачами

Додавайте користувачів, налаштовуйте їх права в системі для зручності управління процесами діяльності.

Управління рахунками

Імпорт банківських виписок через API або у форматі завантаження файлів. У разі необхідності додавайте операції вручну. Встановлюйте стартове сальдо для зручної роботи по рахунку.

Картотека абонентів

Зберігайте усі необхідні відомості про своїх абонентів, щоб забесзпечити їх максимально комфортним сервісом. Керуйте інформацією про абонентів, керуйте взаєминами з ними.

Абонентський облік

Система управління балансовим обліковим рахунком абонента дозволяє адмініструвати нарахування, здійснювати коригування балансу та синхронізувати операції з системою бухгалтерського обліку.

Управління тарифами та внесками

Створюйте необхідні ціни та розміри внесків, обирайте необхідну базу для нарахування, встановлюйте термін дії.

Управління фінансами

Формуйте зручні бюджети та суббюджети для управління фінансами. Визначайте граничну дельту відхилення по кожній зі статей для зручного контролю за виконанням.

Управління компенсаціями

Зручна система управління нарахованими і компенсованими пільгами та субсидіями. Система дозволяє імпортувати відомості з ОщадБанку для автоматичного заповнення реєстрів пільговиків та субсидіантів.

Управління файлами та документами

Зручний інструмент управління файлами та документами, дозволяє завантажувати файли, переглядати їх, обмежувати до них доступ.

Дисковий простір

Управління дисковим простором. Ви можете збільшити дисковий простір для зберігання документів та файлів, якщо базового об'єму забракло.

Сервісний журнал

Створюйте сервісні журнали у відповідності до потреб, налаштовуйте маршрут опрацювання заявок та регламент. Інформуйте абонента про стан виконання.

Календар

Необхідний інструмент, який дозволяє планувати заходи та події.

Безліч інших функцій, доступних зареєстрованим користувачам.

Зареєструватись

ЯК ЦЕ ПРАЦЮЄ

1

Реєстрація

2 хвилини для реєстації Вашого акаунту - ім'я, логін, пароль, контакти і Ви вже в системі.
Зареєструватися

2

Підтвердження повноважень

Процес надання документів та відомостей для авторизації посадової особи службою моніторингу CheckDom.
Дізнатись більше

3

Налаштування системи

Кілька кроків, що дозволять сконфігуровати систему у віподповідності до потреб Домоуправителя.

4

Плідна робота

Тут Ви все побачите самі :)

Чому варто працювати з CheckDom

Особливості
та переваги продукту

1. Безпека даних

Всі дані надійно зберігаються на серверах компанії. Резервні копії захищають користувачів від випадковостей та зловживань. Обмін данними між клієнтом та нами відбувається через SSL протокол.

2. Захист від рейдерства

Доступ до акаунту домоуправителя надається виключно після персоналізації керівника одним з можливих методів.

Детальніше

3. Унікальність записів

Вся інформація накопичена за кожним суб'єктом або об'єктом є унікальною та належить лише йому, що унеможливлює створення дублікатів Домоуправителів та будинків.

4. Спадковість та делегування функцій

Усі сутності системи наприклад об'єкти та їх дочірні сутності та похідні елементи мігрують у випадку передачі управління об'єктом іншому домоуправителю. Також, цей механізм чудово працює при зміні керівництва Домоуправителя.

5. Мультиакаунт

Керуєте декількома Домоуправителями? Не проблема, ситема дозволяє створювати та керувати необмеженою кількістю домоуправителів користуючись одним акаунтом.

6. Служба підтримки

Оперативна служба підтримки користувачів та каталог відповідей на можливі питання. Вам завжди є де знайти відповідь та у кого запитати.

Дізнатись більше

Ще не використовуєте CheckDom?

Безкоштовна реєстрація + Promo код на знижку

Зареєструватись

Людські ресурси на додаток

Завдяки нашим фахівцям Ви збережете дорогоцінний час та купу грошей.

Бухгалтер

Замовляйте фаховий бухгалтерський облік на умовах аутсорсингу. Наші вахівці зможуть повноцінно виконувати функції бухгалтера.

Детальніше

Виконавчий менеджмент

Виконавчий менеджмент, який краще ніж будь хто піклується про порядок, справність та безпеку Вашої нерухомості.

Детальніше

Юрисконсульт

Захист прав та економічних інтересів співвласників, досудова та судова практика, повний юридичний супровід господарської діяльності.

Детальніше

Що Ще

Ми щодня працюємо над збільшенням програмних сервісів, апаратних продуктів та різноманітних супутніх послуг

Мануал для власника

Детальніше

Персональний веб-кабінет для власника

Детальніше

Електропостачання

Більше

Сервіс будинкових мереж

Більше

Почніть керувати з CheckDom

Створіть безкоштовно акаунт для управління справами житлової нерухомості прямо зараз

Розпочати

Тарифні плани

Спацифікація тарифних планів, які ми пропонуємо домоуправителям

Стартовий

Пакет для приватних управителів та ОСББ, які керують одним або декількома будинками та шукають програмне рішення для управління абоненським обліком та ведуть бухгалтерський облік у інших облікових системах.

Веб-офіс Домоуправителя

Управління будинком

Управління користувачами

Дисковий простір (1Гб)

Абонентський облік

Біллінг

Інвойсинг

Емейлінг

Календар

Сервісний журнал

Мессенджер

Управління цінами

Управління санкціями

Адміністрування пільг

Адміністрування субсидій

Файлове сховище

Імпорт файлів (.xls; pdf; jpg)

Підтримка 8/5

Прийом платежів

Веб-сайт

API інтеграція

Опитування

Базовий

Пакет для приватних управителів та ОСББ, які керують одним або декількома багатоквартирними будинками та шукають програмне рішення для комплексного адміністрування операційних процесів, ведення обліку та коммунікації.

Веб-офіс Домоуправителя

Управління будинком

Управління користувачами

Дисковий простір (5Гб)

Абонентський облік

Біллінг

Інвойсинг

Емейлінг

Календар

Сервісний журнал

Мессенджер

Управління цінами

Управління санкціями

Адміністрування пільг

Адміністрування субсидій

Файлове сховище

Імпорт файлів (.xls; pdf; jpg)

Підтримка 8/5

Прийом платежів

Веб-сайт

API інтеграція

Опитування

Голосування (ЕЦП + КЕП)

Кадровий облік

Бухгалтерський облік

Електронний документообіг

Управління кассами + РРО

Управління інвентаризацією

Профі

Пакет для управителів багатоквартирних будинків та/або Асоціацій ОСББ, які мають портфель будинків в управлінні з понад 5000 домогосподарств та нежитлових приміщень.

Веб-офіс Домоуправителя

Управління будинком

Управління користувачами

Дисковий простір (7Гб)

Абонентський облік

Біллінг

Інвойсинг

Емейлінг

Календар

Сервісний журнал

Мессенджер

Управління цінами

Управління санкціями

Адміністрування пільг

Адміністрування субсидій

Файлове сховище

Імпорт файлів (.xls; pdf; jpg)

Підтримка 8/5

Прийом платежів

Веб-сайт

API інтеграція

Опитування

Голосування (ЕЦП + КЕП)

Кадровий облік

Бухгалтерський облік

Електронний документообіг

Управління кассами + РРО

Управління інвентаризацією

Управління бюджетом

Адміністрування субуправителів

Управління БКБ сателітами

  • Стартовий
  • Базовий
  • Профі
  • Веб-офіс Домоуправителя
  • Управління будинком
  • Управління користувачами
  • Дисковий простір (1Гб)
  • Дисковий простір (5Гб)
  • Дисковий простір (7Гб)
  • Абонентський облік
  • Біллінг
  • Інвойсинг
  • Емейлінг
  • Календар
  • Сервісний журнал
  • Мессенджер
  • Управління цінами
  • Управління санкціями
  • Адміністрування пільг
  • Адміністрування субсидій
  • Файлове сховище
  • Центр імпорту файлів (.xls; pdf; jpg)
  • Підтримка 8/5
  • Прийом платежів
  • Веб-сайт
  • API інтеграція
  • Опитування
  • Голосування (ЕЦП + КЕП)
  • Кадровий облік
  • Бухгалтерський облік
  • Електронний документообіг
  • Управління кассами + РРО
  • Управління інвентаризацією
  • Управління бюджетом
  • Адміністрування субуправителів
  • Управління БКБ сателітами
  • Випробовувальний період 30 днів

Відповіді

Деякі відповіді на часті запитання.

Як створити обліковий запис Домоуправителя?

Для створення облікового запису Домоупраивтеля, необхідно створити спочатку свій власний приватний обліковий запис.

Як формується ціна?

Вартість послуг формується на підставі обсягів робіт, які мають бути виконані для належного обслуговування конкретного багатоквартирного будинку. Ми оглядаємо стан інженерних систем будинку, робимо висновок про їх аварійність та зношеність, щоб сформувати економічно виправдану ціну сервісу. Обсяг та стан обладнання, використання систем співвласниками будинку за призначенням, відстань від опорного пункту сервісної компанії, вартість витратних матеріалів впливають на вартість послуг.

Що таке регламентні роботи?

Кожне устаткування, інженерна система, потребують регламентного сервісу, тобто робіт, які передбачають систематичну перевірку та налаштування, доналаштування систем, щоб запобігти настанню аварійних ситуацій та/або дострокового виходу з ладу обладнання.

У випадку з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем є чіткий перелік робіт, які мають виконуватись сервісною службою для утримання внутрішньобудинкових систем у постійному працездатному неаварійному стані. Перелік таких робіт наведено нами у специфікації пакетів послуг та затверджені наказом N76 від 17.05.2005. "Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій".

Більше відповідей ви знайдете у розділі підримки HELP