Standart
Пакет послуг для співвласників багатоквартирних будинків з базовим набором сервісів за оптимальною ціною. Модель співпраці Direct за цим пакетом послуг не вимагає створення ОСББ.
Аванс
Модель оплати - авансовий платіж.
Пільги та субсидії
Пакет включає застосування піль та субсидій абонентам, які маюь на них право.
Реструктуризація боргів
До пакету додано можливість реструктуризації боргу.
Сервісна підтримка абонентів
Підтримка абонентів з питань розрахунків та будинкового сервісу.
Аварійна служба 24/7
Цілодобова аваріна служба СheckDom SOS.
CheckDom Online
Веб-кабінет власника для моніторингу і взаємодії.
Специфікація пакету
- Послуга
- Сезонність
- Повторюванність
- ПОСЛУГИ З УТРИМАННЯ БУДИНКУ ТА ПРИБУДИНКОВОЇ ТЕРИТОРІЇ
- Прибирання внутрішньобудинкових приміщень
- Підмітання та миття підлоги у холах та вестибюлях (вхідна група приміщень)
- Щомісячно, протягом весняно-літнього періоду
- 12
- Підмітання та миття підлоги у холах та вестибюлях (вхідна група приміщень)
- Щомісячно, протягом весняно-літнього періоду
- 12
- Підмітання та миття підлоги у холах та вестибюлях (вхідна група приміщень)
- Щомісячно, протягом осінньо-зимового періоду
- 21
- Підмітання та миття підлоги коридорів на поверхах (приквартирні, приліфтові коридори)
- Щомісячно, протягом весняно-літнього періоду
- 8
- Підмітання та миття підлоги коридорів на поверхах (приквартирні, приліфтові коридори)
- Щомісячно, протягом осінньо-зимового періоду
- 12
- Підмітання та миття вітражних балконів
- Щомісячно, протягом весняно-літньо-осіннього періоду
- 1
- Вологе прибирання сходів на горище
- Щомісячно
- 2
- Вологе протирання дверей в місцях загального користування
- Щомісячно
- 12
- Вологе протирання шаф та дверцят електрощитів, корпусів та дверцят електричних пристроїв розміщених у місцях загального користування
- Щомісячно
- 2
- Вологе протирання опалювальних радіаторів розміщених в місцях загального користування
- Щомісячно
- 2
- Вологе протирання поручнів на сходових клітинах
- Щоквартально
- 1 раз на квартал
- Вологе протирання поштових скриньок
- Щомісячно
- 2
- Вологе протирання (плафони освітлювальних приладів встановлених у місцях загального користування)
- Щоквартально
- 1 раз на квартал
- Змітання пилу зі стелі на поверхах
- Щоквартально
- 1 раз на квартал
- Прибирання сходових кліток і маршів перших трьох поверхів
- Щомісячно, протягом весняно-літнього періоду
- 1
- Прибирання сходових кліток і маршів перших трьох поверхів
- Щомісячно, протягом осінньо-зимового періоду
- 2
- Прибирання приміщень з обмеженим доступом (кабінети, приміщення для консьержів), в тому числі підмітання, збирання сміття, протирання поверхонь меблів, миття підлоги
- Щомісячно
- 4
- Прибирання санітарних вузлів в місцях загального користування (у приміщенні для консьержів або у під'їздах) (6)
- Щомісячно
- 21
- Прибирання та догляд за прибудинковою територією
- Миття сходів перед входом у під'їзд
- Щомісячно, протягом весняно-літнього періоду
- 12
- Миття сходів перед входом у під'їзд
- Щомісячно, протягом осіннього періоду
- 21
- Підмітання сходів та майданчика перед входом у під'їзд
- Щомісячно, протягом весняно-літньо-осіннього періоду
- 12
- Миття території зі шлангу (тротуари, проїзди, паркувальні майданчики)
- Щомісячно, протягом весняно-літнього періоду
- 4
- Навантаження негабаритного сміття на транспортний засіб
- Щоквартально
- За необхідності
- Очищення від снігу проходів (тротуарів), проїздів, згрібання снігу докупи або у вали (7)
- Щомісячно, протягом зимового періоду
- 4
- Очищення від снігу східців і майданчиків перед входом у під'їзд (7)
- Щомісячно, протягом зимового періоду
- 4
- Очищення проходів, проїздів від ущільненого снігу з попередньою обробкою реагентами (7)
- Щомісячно, протягом зимового періоду
- 4
- Очищення вручну ділянок, які неможливо прибрати машиною, зсування снігу і відколів на смугу механізованого прибирання (7)
- Щомісячно, протягом зимового періоду
- 2
- Очищення від льоду водостічних труб, кришок люків колодязів (7)
- Щомісячно, протягом зимового періоду
- 2
- Сколювання льоду на території (проходи, проїзди) згрібання відколів у вали або докупи (7)
- Щомісячно, протягом зимового періоду
- 4
- Сколювання льоду на сходах і майданчиках перед входом у під'їзд (7)
- Щомісячно, протягом зимового періоду
- 2
- Підготовка та посипання територій сумішшю піску з хлоридами (7)
- Щомісячно, протягом зимового періоду
- За необхідності
- Підмітання території (проходи, проїзди, паркувальні майданчики, дитячі майданчики, майданчики для відпочинку)
- Щомісячно, протягом весняно-літньо-осіннього періоду
- 21
- Поливання газонів зі шланга
- Щомісячно, протягом весняно-літнього періоду
- 12
- Прибирання сміття з газонів
- Щомісячно, протягом весняно-літньо-осіннього періоду
- 8
- Прибирання горищ, підвалів та інших приміщень загального користування, до яких не передбачений вільний доступ (бойлерних, машинних відділень, майстерень)
- Щопівроку
- 1 раз в півроку
- Очищення урн від сміття
- Щомісячно
- 21
- Промивання урн для сміття зі шланга
- Щомісячно, протягом весняно-літнього періоду
- 1
- Прибирання контейнерного майданчика в зимовий період (чищення снігу та льоду для доступу до сміттєвих контейнерів)
- Щомісячно, протягом зимового періоду
- За необхідності
- Прибирання сміття навколо контейнера і завантаження його в контейнер
- Щомісячно
- 21
- Прочищення ґрат, вигрібання бруду з приямка
- Щомісячно, протягом весняно-літнього періоду
- 1
- Очищення (миття зі шлангу) та дезінфекція сміттєвих контейнерів
- Щомісячно
- 1
- Прибирання скошеної трави з газонів
- Щомісячно, протягом весняно-літнього періоду
- За необхідності
- Скошування трави на газонах
- Щомісячно, протягом весняно-літнього періоду
- 1
- Надання послуг аварійного обслуговування ліфтового господарства*
- Щомісячно
- За необхідності
- Надання послуг з аварійного обслуговування внутрішньобудинкової системи централізованого опалення
- Щомісячно
- За необхідності
- Надання послуг з аварійного обслуговування внутрішньобудинкових електричних мереж
- Щомісячно
- За необхідності
- Надання послуг з аварійного обслуговування внутрішньобудинкової системи водовідведення
- Щомісячно
- За необхідності
- Надання послуг з аварійного обслуговування внутрішньобудинкової системи холодного водопостачання
- Щомісячно
- За необхідності
- Надання послуг з аварійного обслуговування внутрішньобудинкової системи гарячого водопостачання
- Щомісячно
- За необхідності
- Надання послуг з технічного обслуговування системи диспетчеризації ліфтів*
- Щомісячно
- За регламентом
- Надання послуг з технічного обслуговування ліфтів та ліфтового господарства*
- Щомісячно
- За регламентом
- Надання послуг з технічного обслуговування внутрiшньобудинкової системи вентиляції та димовидалення
- Щомісячно
- За регламентом
- Надання послуг з технічного обслуговування внутрішньобудинкових електричних мереж
- Щомісячно
- За регламентом
- Надання послуг з технічного обслуговування внутрiшньобудинкової системи централізованого опалення
- Щомісячно
- За регламентом
- Надання послуг з технічного обслуговування внутрiшньобудинкової системи водовідведення
- Щомісячно
- За регламентом
- Надання послуг з технічного обслуговування внутрiшньобудинкової системи холодного водопостачання
- Щомісячно
- За регламентом
- Надання послуг з технічного обслуговування внутрiшньобудинкової системи гарячого водопостачання
- Щомісячно
- За регламентом
- АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ
- Обстеження стану житлового будинку (в т.ч. обстеження горищ та підвалів, поверхів)
- Щомісячно
- 1
- Обстеження прибудинкової території
- Щомісячно
- 1
- Складання актів за результатами обстеження будинку та прибудинкової території
- Щомісячно
- 1
- Знімання та реєстрування показань засобів будинкового обліку електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку , холодного водопостачання для загальних потреб будинку, теплової енергії)
- Щомісячно
- 1
- Контроль своєчасності та якості діяльності сервісних служб
- Щоденно
- Робочі дні
- Перевірка дотримання правил протипожежної безпеки (контроль вільних проходів на сходових клітках, коридорах, пожежних переходах)
- Щомісячно
- 1
- Проведення закупівель (інвентар для прибирання, спецодяг для персоналу, миючі засоби для прибирання, витратні матеріали)
- Щомісячно
- 1
- Здійснення комунікацій зі співвласниками, в тому числі опрацювання запитів надісланих в тому числі письмовим запитом, запитом на e-mail
- Щоденно
- Робочі дні
- Підготовка звіту за результатами здійснення господарської діяльності на об'єкті (виконання бюджету надходжень та витрат, відомості про рівень заборгованості, кількість просрочених платежів та рівень просрочки за період)
- Щомісячно
- 1
- Планування річних бюджетів та довгострокових програм розвитку
- Щорічно
- 1 раз на рік
- Розроблення план-графіку виконання робіт(з технічного обслуговування житлового будинку/ поточного ремонту)
- Щорічно
- 1 раз на рік
- Підготовка до проведення зборів співвласників житлового будинку (підготовка запрошень на участь у зборах, проекту протоколу, реєстру присутніх)
- Щорічно
- 1 раз на рік
- Контроль виконання бюджету будинку
- Щомісячно
- Робочі дні
- Контроль фінансової(платіжної) дисципліни абонентів
- Щомісячно
- Робочі дні
- КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ
- Організація процесу вивезення та утилізації побутових відходів
- Щомісячно
- Згідно графіку
- Організація процесу закупівлі холодного водопостачання для загальних потреб будинку(миття приміщень, сходових клітин, ліфтів, технічних приміщень, для поливу проходів, проїздів та газонів)
- Щомісячно
- 1
- Закупівля електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку (ліфти, ліфтове обладнання, освітлення місць загального користування, живлення насосних станцій, ІТП, тощо)
- Щомісячно
- 1
- ІНШІ УМОВИ ПАКЕТУ
- Щомісячне відрахування коштів для проведення поточних ремонтів та покриття непередбачуваних витрат
- 2% від місячного обсягу надходжень до бюджету будинку, але не меньше 2,5 тис. грн/міс.
- Організація та фондування коштів на капітальний ремонт
- Не передбачено
- Штраф (неустойка) за дострокове припинення контракту
- Передбачено
- Друк паперових рахунків абонентам
- Чорно-білий друк рахунку, пакування у персоналізовані конверти, звичайний формат рахунку (дані про власника, про нерухомість, платіжні реквізити, дані про нарахування та борг)
- Розсилка електронних рахунків / повідомлень на e-mail абонентів
- Включено, без зазначення аналітичних даних
- Утримання комісії за послуги з прийому платежів від абонентів (8)
- Комісія за здійснення платежу утримується з платника, в обсязі згідно діючих тарифів платіжної системи
- СМС Інформування про відсутність платежу
- Включено
- СМС Інформування про успішне зарахування коштів в рахунок оплати
- Включено
- Запланований дефіцит бюджету
- Не передбачено
- Відключення або зменшення обсягів послуг пакету
- Так, на обсяг дефіциту бюджету
- Модель оплати платежів (9)
- Аванс - сплата послуг з управління багатокварним будинком у місяці поточному за наступний
- Розмір пені за несвоєчасно здійснені платежі
- 0,01 % від суми боргу за кожен день прострочення
- Метод сплати платежів
- Ануїтет
- Реструктуризація заборгованості
- Передбачено. Борг від 5000 грн
- Відстрочка платежу
- Не передбачено
- Граничний строк внесення плати за послугу з управління багатоквартирним будинком
- до 20 числа місяця поточного за наступний
- Обслуговування внутрішньобудинкових мереж у приміщеннях співвласників
- Не передбачено
- Менеджер управитель
- Включено
- Персональний Premier менеджер-управитель
- Не передбачено
- Служба підтримки клієнтів CheckDom Support
- Включено. В робочі години
- Садівник
- Не передбачено
- Програма CashBack (КешБек)
- Передбачено
Необхідні документи та відомості
Перелік необхідних відомостей про будинок та співвласників для проведення аналізу можливості співпраці.
Проект протоколу та попередній договір
Протокол ініціативної групи про намір співпраці з CheckDom у якості Управителя багатоквартирного будинку + попередній договор.
Запит на отримання технічних документів
Протокол ініціативної групи про намір співпраці з CheckDom у якості Управителя багатоквартирного будинку + попередній договор.
Повідомлення про списання з балансу будинку
Протокол ініціативної групи про намір співпраці з CheckDom у якості Управителя багатоквартирного будинку + попередній договор.
Акт про списання багатоквартирного будинку з балансу
Акт про списання багатоквартирного будинку з балансу комунальної керуючої компанії.
Проект договору на послугу з управління будинком
Договір на надання послуги з управління багатоквартирним будинком.
Проект протоколу Загальних Зборів Співвласників
Проект протоколу загальних зборів співвласників з відповідним порядком денним, щодо обрання CheckDom у якості управителя.